امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

این ابزار که توسط تولز ایکس طراحی شده است ، پیام شما را در بالای وبلاگ و یا سایتتان به صورت متحرک و بسیار زیبا نشان می دهد.

این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا پیام خود را به صورت بسیار زیبا به کاربران و بازدید کنندگان وبلاگ خود اعلام کنید.

 



ادامه مطلب ...


این ابزار که توسط تولز ایکس طراحی شده است ، یک صفحه کلید (کیبورد) فارسی است که با قرار دادن آن درون وبلاگ خودتان می توانید وبلاگتان را بسیار حرفه ای تر نشان دهید.

کافیست کد این ابزار را در قسمت تنظیمات وبلاگ و بخش اسکریپت های اختصاصی قرار دهید.

 



ادامه مطلب ...


شاید شما هم دیده باشید که پس از انتشار مطلب در وبلاگ و یا سایت خود ، افرادی آن ها را کپی کرده و در وبلاگ و یا سایت خود قرار می دهند. شما با استفاده از این ابزار می توانید در صورت کپی برداری از مطالب شما منبع آن (وبلاگ یا سایت خودتان) را در زیر آن ذکر کنید.

کافیست کد این ابزار را در قسمت تنظیمات وبلاگ و بخش اسکریپت های اختصاصی قرار دهید.



ادامه مطلب ...


دیگر زمانی که کد نویسان برای بکگراند (پیش زمینه) در کد نویسی وب خود ، عکسی را در برنامه فتوشاپ طراحی می کردند ، آن را ذخیره ، آپلود و در آخر آدرس آن عکس را در میان کد های خود قرار می دادند گذشته است. امروزه بیشتر این کار ها توسط CSS و بخش گرادینت (Gradient) انجام می شود. در ادامه سایتی را معرفی خواهیم کرد که می توانید با آن به راحتی گرادینت (Gradient) بسازید.

این سایت برای برنامه نویسان تحت وب بسیار مفید است.



ادامه مطلب ...


ساخت وبلاگ ها نیاز به تلاش و صرف زمان داشته و بدون داشتن ترافیک بر روی آن به تنهایی مبارزه در وب دشوار خواهد بود. پیاده سازی این ترفندها به افزایش ترافیک وبلاگ شما در وب کمک زیادی خواهد کرد. شما وبلاگ خود را راه اندازی می کنید و هر روز به آن سر می زنید و مشاهده می کنید که هیچ کس از وبلاگ تان بازدید نکرده و هیچ ترافیکی نداشته اید. فکر می کنید چه چیزی درست کار نکرده و کجای کار شما اشتباه بوده است!؟ در ادامه چند روش برای افزایش بازدید شما معرفی می کنیم.

این یک مشکل شایع برای بسیاری از صاحبان وب سایت می باشد. برایافزایش ترافیک وب بلاگ خود نکات زیر را مطالعه بفرمایید. روشهای زیادی برای ایجاد و افزایش ترافیک وبلاگ تان وجود دارد. دو اشتباه متداول نیز وجود دارد که اکثر وبلاگ نویسان تازه کار مرتکب آن می شوند. برای مثال مطالبی با کیفیت بالا ارائه نکرده و زمانی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در نظر نمی گیرند.

فقدان محتوای خوب، دلیل خوبی برای این است که افراد پیگیر مطالب ارسالی شما در وبلاگ نباشند. بدون ایجاد ارتباط با مخاطبین رقبتی به بازگشت به وب سایت شما نشان نخواهند داد. در متن زیر به بررسی برخی اقدامات به جهت بهبود و افزایش ترافیک وب می پردازیم:

۱- محتوای خوب نیازمند صرف وقت و انجام تحقیقات می باشد

برای رسیدن به اهداف خود در وبلاگ، به صورت هفتگی زمانی را برای انجام اقدامات لازم تعیین کنید.

۲- صرف زمان در شبکه وب

این امر از طریق ابزارهای شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn و یا فیس بوک امکان پذیر می باشد. متناوباً از طریق اظهارنظر در دیگر وبلاگ ها نیز مقدور خواهد بود. با قرار دادن نظرات مرتبط و وارده که موجب افزایش اعتبار و ارزش شده، همچنین اظهار نظرات شما در وبلاگ های دیگر باید با هدف ایجاد ارتباط باشد تا خوانندگان نظرات و اعتقادات، بر روی لینک شما کلیک کرده و از وبلاگ شما دیدن خواهند کرد. اگر این کار را انجام ندهید، شما حداقل می توانید یک بک لینک به وب سایت خود ایجاد کرده تا به بازاریابی موتور جستجوی خود کمک کنید.



ادامه مطلب ...


امروز تبلیغات تصویری یکی از بهترین راه های تبلیغات در کل اینترنت است ؛ این کار را هم کوچک ترین وبلاگ ها و حتی بزرگ ترین سایت ها انجام می دهند.

در ادامه سایتی را معرفی می کنیم که به سادگی می توانید نوشته های جذاب برای تبلیغات خود بسازید.

نمونه :



ادامه مطلب ...


در این پست از مطالب سایت قصد داریم سایت بسیار جذابی را خدمت شما معرفی کنیم که پر از عکس های اتومبیل است!

این سایت تقریبا تمام اتومبیل های تولید شده توسط تولیدکنندگان مطرح دنیا را به صورت عکس در خود دارد.



ادامه مطلب ...


جمعه 13 دی 1392برچسب:سرعت تایپ, :: 12:24 ::  نويسنده : امیرحسین

میخواهیم سایتی را خدمت شما معرفی نماییم که میتواند سرعت تایپ شما را بررسی کرده و به شما اعلام کند. این سایت سرعت تایپ را بر اساس استاندارد WPM (کلمه بر دقیقه) اندازه گیری میکند و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

این سایت مناسب کسانی است که میخواهند تایپ ده انگشتی یاد بگیرند یا سرعت تایپ خود را بالا ببرند.



ادامه مطلب ...


گوشه‌ای از صحبت‌های ستارگان فوتبال درباره همسرانشان را بخوانيد.

* دیوید بكام؛ امور خانواده دست همسرم است

ما درواقع از ابتدای زندگی وظایفی را برای خودمان مشخص كردیم و هركدام به نسبت توانایی‌هایی كه داشتیم، بخشی از مسئولیت زندگی را برعهده گرفتیم. همسرم كنترل اوضاع خانواده را در دست دارد و در واقع می‌توانم بگویم كه او مدیر خانواده است كه همه چیز را تحت‌نظر دارد.

البته من هم وظایف زیادی در خانه دارم ولی مشخصا به اندازه وظایفی كه همسرم دارد نیست. او توانایی زیادی در مدیریت كارهای مختلف دارد و همین موضوع باعث شده است تا من هم احساس راحتی كنم و فرزندانمان هم از حس راحتی و امنیت زیادی برخوردار هستند.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 دی 1392برچسب:امام خامنه ای,امام خمینی, :: 20:43 ::  نويسنده : امیرحسین



سه شنبه 3 دی 1392برچسب:فیسبوک,وی چت, :: 20:42 ::  نويسنده : امیرحسین



سه شنبه 3 دی 1392برچسب:لا تحزن ، ان الله معنا ,,,, :: 20:42 ::  نويسنده : امیرحسین





وهابیون حاکم بر عربستان در ادامه خصومت ورزی و کینه توزی خود نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت پاک علیهم السلام، اسامی دشمنان رسول گرامی اسلام و فرزندانش را بر خیابانها گذاشته اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه عراقی تصویری را پخش کرده است که نشان می دهد وهابیون حاکم بر عربستان برای نشان دادن عمق کینه خود از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، اسامی دشمنان آخرین فرستاده خداوند و اهل بیت پاک و مطهرش را بر مدارس، خیابانها و ... گذاشته اند. مانند مدرسه یزید بن معاویه قاتل امام حسین(ع) سلاله پاک رسول الله و فرزندان و یاران باوفایش، مدرسه ابولهب که دشمنی اش با پیامبر(ص) و اسلام به حدی بود که خداوند سوره ای در قرآن کریم در لعن و نفرین بر ابولهب نازل کرده است و خیابان ابرهه حبشی همان کسی که می خواست کعبه مشرفه را در سالی که به عام الفیل معروف شد، ویران کند که خداوند، او و لشگرش را به عذاب دردناک گرفتار کرد.



 



 



خانواده به عنوان اولین پله یک جامعه بسیار ارزشمند و محبوب است و در اسلام هیچ بنایی محبوب تر از خانواده پایه ریزی نشده است چنانکه در قرآن از زن و مرد به عنوان لباس یکدیگر یاد شده است: «هُنّ لِباسٌ لَکُمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُنّ؛ آنها لباس شما هستند، و شما لباس آنها. هر دو زینت هم و سبب حفظ یکدیگرید». (بقره: 187)



درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 70
بازدید هفته : 508
بازدید ماه : 1641
بازدید کل : 175731
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content